VEKSTRA RINGSAKER SA
- Organisasjonsnummer:
- 953 009 617
Basisopplysninger
- Forretningsadresse:
- Stolvstadvegen 92360 RUDSHØGDA
- Kommune, land:
- 3411 RINGSAKER, Norge
- Postadresse:
- Postboks 102361 RUDSHØGDA
- Kommune, land:
- 3411 RINGSAKER, Norge
- Organisasjonsform:
- Samvirkeforetak
- Næringskode:
- 69.201 Regnskap og bokføring
- Internettadresse:
- www.vekstra.no
- E-post:
- Telefon:
- Mobil:
Flere virksomhetsopplysninger
- Stiftelsesdato:
- 06.11.1952
- Vedtektsdato:
- 25.04.2012
- Vedtektsfestet formål:
- Regnskapskontor, herunder bistå medlemmene med regnskapsføring, planlegging og økonomisk rådgivning. Foretaket kan også så langt det er mulig utføre bistand i forbindelse med grunnavståelse, eiendomsoverdragelser og skiftelignede oppgjør m.v, samt på andre måter fungere som et serviceorgan for medlemmene. Foretaket bygger på et prinsipp om aktiv medlemsdeltakelse. Formålet er å fremme medlemmenes økonomiske interesser gjennom deres deltakelse i virksomheten som kjøpere av tjenester fra foretaket. Virksomhetens avkasting, bortsett fra en normal forretning av innskutt kapital, skal enten bli stående i virksomheten eller fordeles blant medlemmene på grunnlag av deres andel i omsetningen med foretaket. Foretaket er åpent for tegning av andeler for alle som har behov for de tjenester foretaket tilbyr. Medlemmene plikter å respektere foretakets formål, og følge de vedtatte vedtekter og retningslinjer for driften av foretaket. Foretaket kan også utføre tjenester for andre som ønsker dette uten å være medlem av foretaket. Foretaket har samarbeidsavtale med Norges Bondelags service- og informasjonsavdeling for regnskapslag. Foretaket kan også ha samarbeidsavtale med lokalt advokatkontor. Foretaket kan også erverve aksjer eller på annen måte delta i beslektet virksomhet. Det skal opprettes oppdragsavtale, som skal undertegnes av foretaket og oppdragsgiver, for hvert oppdrag regnskapskontoret påtar seg.
- Aktivitet:
- Å føre for medlemmene- eller bistå med å føre - de nødvendige oppgaver for ligningsmyndighetene. Å kunne utvide regnskapene, slik at de kan være grunnlag for individuell- og grupperådgivning, undervisning og forskning. Å drive eller bistå med økonomisk rådgivning over- for medlemmene. Å selge regnskapsmateriell og tilhørende tjenester AL Bøndernes Kontor kan, etter vedtak av årsmøtet, erverve og drive fast eiendom. Utleie av lokaler etter forskrift 117.
- Institusjonell sektorkode:
- 2100 Private aksjeselskaper mv.
- Sist innsendt årsregnskap:
- 2023
- Målform:
- Bokmål
- Antall ansatte:
- 14
- Kunngjøringer:
- Se registrerte kunngjøringer knyttet til virksomheten
- Heftelser:
- Se registrerte heftelser og andre rettsstiftelser knyttet til virksomheten
Roller
- Daglig leder:
- Erna Christiane Stensby (f. 1965)
- Erna Christiane Stensby (f. 1965)
- Styrets leder:
- Sjur Johannes Alhaug (f. 1951)
- Sjur Johannes Alhaug (f. 1951)
- Nestleder:
- Geir Sagen (f. 1962)
- Geir Sagen (f. 1962)
- Styremedlemmer:
- Erik Bergseng (f. 1958)
- Ninett Østvik Gjerdingen (f. 1990)
- Representant for de ansatte
- Johannes Krogvig (f. 1973)
- Erik Bergseng (f. 1958)
- Varamedlemmer:
- Jens Windju (f. 1949)
- Ola Sween (f. 1965)
- Jens Windju (f. 1949)
- Signatur:
- Styrets leder og ett styremedlem i fellesskap.
- Revisor:
- BDO ASForretningsadresse:Bygdøy allé 20257 OSLO
Registre
- Registrert i:
- Enhetsregisteret (19.02.1995)
- Foretaksregisteret (11.10.1989)
- Merverdiavgiftsregisteret (01.07.1979)
- NAV Aa-registeret (10.05.2024)
- Frivillig registrert i Merverdiavgiftsregisteret:
- Utleier av bygg eller anlegg (08.03.2021)