Søk


Velg språk



VEKSTRA RINGSAKER SA

Organisasjonsnummer:
953 009 617Kopier organisasjonsnummer

Basisopplysninger

Forretningsadresse:
Stolvstadvegen 9
2360 RUDSHØGDA
Kommune, land:
3411 RINGSAKER, Norge
Postadresse:
Postboks 10
2361 RUDSHØGDA
Kommune, land:
3411 RINGSAKER, Norge
Organisasjonsform:
Samvirkeforetak
Næringskode:
69.201 Regnskap og bokføring
Internettadresse:
www.vekstra.no
E-post:
Telefon:
Mobil:
Flere virksomhetsopplysninger
Stiftelsesdato:
06.11.1952
Vedtektsdato:
25.04.2012
Vedtektsfestet formål:
Regnskapskontor, herunder bistå medlemmene med regnskapsføring, planlegging og økonomisk rådgivning. Foretaket kan også så langt det er mulig utføre bistand i forbindelse med grunnavståelse, eiendomsoverdragelser og skiftelignede oppgjør m.v, samt på andre måter fungere som et serviceorgan for medlemmene. Foretaket bygger på et prinsipp om aktiv medlemsdeltakelse. Formålet er å fremme medlemmenes økonomiske interesser gjennom deres deltakelse i virksomheten som kjøpere av tjenester fra foretaket. Virksomhetens avkasting, bortsett fra en normal forretning av innskutt kapital, skal enten bli stående i virksomheten eller fordeles blant medlemmene på grunnlag av deres andel i omsetningen med foretaket. Foretaket er åpent for tegning av andeler for alle som har behov for de tjenester foretaket tilbyr. Medlemmene plikter å respektere foretakets formål, og følge de vedtatte vedtekter og retningslinjer for driften av foretaket. Foretaket kan også utføre tjenester for andre som ønsker dette uten å være medlem av foretaket. Foretaket har samarbeidsavtale med Norges Bondelags service- og informasjonsavdeling for regnskapslag. Foretaket kan også ha samarbeidsavtale med lokalt advokatkontor. Foretaket kan også erverve aksjer eller på annen måte delta i beslektet virksomhet. Det skal opprettes oppdragsavtale, som skal undertegnes av foretaket og oppdragsgiver, for hvert oppdrag regnskapskontoret påtar seg.
Aktivitet:
Å føre for medlemmene- eller bistå med å føre - de nødvendige oppgaver for ligningsmyndighetene. Å kunne utvide regnskapene, slik at de kan være grunnlag for individuell- og grupperådgivning, undervisning og forskning. Å drive eller bistå med økonomisk rådgivning over- for medlemmene. Å selge regnskapsmateriell og tilhørende tjenester AL Bøndernes Kontor kan, etter vedtak av årsmøtet, erverve og drive fast eiendom. Utleie av lokaler etter forskrift 117.
Institusjonell sektorkode:
2100 Private aksjeselskaper mv.
Sist innsendt årsregnskap:
2023
Målform:
Bokmål
Antall ansatte:
14
Kunngjøringer:
Se registrerte kunngjøringer knyttet til virksomheten
Heftelser:
Se registrerte heftelser og andre rettsstiftelser knyttet til virksomheten
Roller
Daglig leder:
  • Erna Christiane Stensby (f. 1965)
    Styrets leder:
    • Sjur Johannes Alhaug (f. 1951)
      Nestleder:
      • Geir Sagen (f. 1962)
        Styremedlemmer:
        • Erik Bergseng (f. 1958)
          • Ninett Østvik Gjerdingen (f. 1990)
            • Representant for de ansatte
          • Johannes Krogvig (f. 1973)
            Varamedlemmer:
            • Jens Windju (f. 1949)
              • Ola Sween (f. 1965)
                Signatur:
                • Styrets leder og ett styremedlem i fellesskap.
                Revisor:
                • BDO AS
                  Organisasjonsnummer: Org.nr. 993 606 650
                  Forretningsadresse:
                  Bygdøy allé 2
                  0257 OSLO
                Registre
                Registrert i:
                • Enhetsregisteret (19.02.1995)
                • Foretaksregisteret (11.10.1989)
                • Merverdiavgiftsregisteret (01.07.1979)
                • NAV Aa-registeret (10.05.2024)
                Frivillig registrert i Merverdiavgiftsregisteret:
                Utleier av bygg eller anlegg (08.03.2021)
                Tilknyttede virksomheter